Hotellet vil i løpet av høsten ha rehabilitert flere lokaler. Nytt i hotellet blir fulltids restuarant, møte og konferansesaler og selskapslokaler til utleige, der leietaker kan selv ordne med mat og drikke.

Restaurantlokalet blir leid ut til Resy og Dag Rune Toresen, mens de andre lokalene driver vi selv.

Vi håper å bli ferdig slik at restauranten kan åpne i august og våre gjester vil få servert frokosten i resuaranten når den åpner. Vi gleder oss